Monday 19 May 2014

St Mary`s Loch, Scotland, UK



Untill yesterday we didn`t have any plans for this weekend.
  Sometimes my husband is so indecisive and cranky that he doesn`t know what he wants to do. I ask him, he asks me and all in all still without a decision.  But one of my friend asked me if I have ever been to St Mary`s Loch?  Honestly I didn`t even know where it is. When I got home I glanced at the exact location and pictures of this place, and the decision was made, we're going! The lake is small, but there is something magical about the peace and quiet. There were wonderful views and serpentine roads as well as both came back satisfied. 
*
W sumie jeszcze do wczoraj nie mieliśmy, żadnego planu na ten dzień. Czasem człowiek jest taki nie zdecydowany i marudny, że sam nie wie co chce robić. Ja pytam jego, on pyta mnie i w sumie nadal bez decyzji. Na ratunek przyszła koleżanka, z którą jadłam na przerwie w pracy lunch. Jej mąż również uwielbia motocykle, zapytała mnie czy byłam w St Mary`s Loch, szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam gdzie to jest. Gdy wróciłam do domu zerknęłam na dokładną lokalizację i zdjęcia z tego miejsca, i decyzja zapadła, jedziemy!

Jezioro jest niewielkie, ale ma w sobie coś magicznego, taka cisza i spokój. Cudowne widoki i drogi jak serpentyna także obydwoje wróciliśmy zadowoleni.










No comments:

Post a Comment