Friday 21 October 2016

Mallorca

Wreszcie przyszedł czas na upragnione wakacje, tym razem wybraliśmy się na Majorkę. Słyszałam dużo pozytywnych opini na temat tej wyspy, cieszę się że teraz mogę się podzielić moją własną opinią na temat tego miejsca.
Majorkę odwiedziliśmy poza sezonem (na początku października)  w tym czasie można było zauważyć mniejszą ilość turystów ale podejżewam , że mimo wszystko nie aż tak dużą jak w latach poprzednich. Dużo osób wybiera Majorkę, Ibizę  itp. zamiast Egiptu, Turcji czy Tunezji, miejscowi mówią że w tym roku była tu ogromna ilość turystów. Pogoda w październiku była w kratkę na 8 dni naszego pobytu dwa dni były bez słońca, w tym jeden deszczowy, mimo tego było bardzo ciepło, ale nie gorąco (około 26 stopni). Zatrzymaliśmy się w małym miasteczku Calas de Mallorca, znajdziecie tu kilka plaż z turkusową wodą, trochę sklepów i restauracji. Jeśli ktoś lubi spokój jest to dobre miejsce na relaks, jeśli ktoś lubi imprezy i dużo rozrywki na jego miejscu wynajęcie samochodu w tych większych miastach będzie tańsze niż w  małych, zjechaliśmy autem prawie całą wyspę, także mamy porównanie :) Jak już wiecie my zawsze wynajmujemy samochód i zwiedzamy wyspę sami i tym razem też tak zrobiliśmy. Nie odwiedziliśmy wszystkich miejsc, które mieliśmy w planie ponieważ nie starczyło nam czasu ale przynajmniej będziemy mieli powód żeby tutaj wrócić :)

7 comments:

1. Przepiekne widoki. W Palmie turysci chyba sa przez caly rok.

Replies
    1. Chyba dlatego, ze do Palmy przyplywa duzo statkow turystycznych, ale jakos Palma mnie nie zachwycila. Pozdrawiam

Delete
  2. Miło czytać o takich temperaturach w październiku:) Piękne zdjęcia zapewne i tak oddaja tylko część urody miejsca:)

ReplyDelete
  3. Majorka jest piękna! Byłam tam 10 lat temu, z mamą i bratem na wczasach. Jednego dnia tylko pojechaliśmy coś pozwiedzać. Jak jechałabym tam kolejny raz to właśnie tak jak Wy - z wypożyczeniem samochodu :)

4. This comment has been removed by the author.