Sunday 9 February 2014

North East, England UK


Cztery miesiące temu przeprowadziliśmy się do North East England czyli do północno-wschodniej Anglii, mieszkamy w South Shields nie daleko Newcastle i dopiero powoli poznaje to miejsce. Jak widzieliście w poprzednim poście plaża w South Shields jest przepiękna, już doczekać się nie mogę lata, aż zaświeci piękne słońce i będzie trochę wyższa temperatura, jestem pewna, że będę tam spędzać każdą wolną chwile. Z tego względu, że ja i moja druga połówka lubimy raczej aktywnie spędzać wolny czas, zaczęłam poszukiwać ciekawych miejsc gdzie możemy coś nowego i ciekawego zobaczyć, po prostu mile spędzić wolny czas. Anglia jest naprawdę pięknym krajem więc znalazłam takich ciekawych miejsc całe mnóstwo, na początek zrobiłam sobie małą listę na wiosenne zwiedzanie. Lista jest poniżej może ktoś kto też mieszka w tym regionie albo wybiera się tutaj z niej skorzysta.

Durham
Holy Island
Farne Islands
The Angel of the North
Hardian`s Wall
The Discovery Museum, Newcastle
Baltic Centre for Contemporary Art, Newcastle
Capitan Cook`s Museum, Middlesborough
Hexham

To tak na początek, zobaczymy co uda się zrealizować. Oczywiście będę wrzucać zdjęcia na bloga :)

No comments:

Post a Comment