Wednesday 12 February 2014

South Shields, North East, UK- home


Typical English weather rain, rain and rain again.
Previously, I lived a few years in North Yorkshire and I disagreed with the stereotype that in England is raining all the time, but since I moved to the North East I changed my mind. I hope it rains often here only in winter, because frankly speaking I prefer the sunny days :)

*

Typowa angielska pogoda deszcz, deszcz i jeszcze raz deszcz. Wcześniej mieszkałam kilka lat w North Yorkshire i nie zgadzałam się z tym stereotypem, że w Anglii ciągle pada, ale odkąd przeprowadziłam się do North East trochę zmieniłam zdanie. Mam nadzieję, że tak często tutaj pada tylko w okresie zimowym, bo szczerze mówiąc wolę słońce i ciepełko. Dziś rano padało, popołudniu wyszło słoneczko i udało mi się zrobić kilka zdjęć podczas zachodu słońca, kolory nieba były przepiękne, lecz radość trwała krótko, ponieważ teraz znowu słyszę krople uderzające o parapet...







No comments:

Post a Comment