Friday 8 August 2014

Discovery Museum, Newcastle upon Tyne, UK




Po odwiedzeniu Discovery Museum stwierdzam, że naprawdę nie warto brać do siebie tego co inni myślą i mówią o danym miejscu, bo można bardzo się zawieść. Wszyscy wokół pytali mnie czy byłam już w muzeum Discovery, mówili, że koniecznie muszę tam pójść, bo jest super!
W niedzielę udało mi się tam pójść i muszę stwierdzić, że trochę się zawiodłam tym miejscem.  Jak dla mnie ekspozycje mało zaskakujące, może dlatego, że ostatnio widziałam tego wszystkiego tak wiele. Mogę powiedzieć, że ładne miejsce ale bez "WOW". Większość wystaw w tym muzeum skoncentrowanych jest na historii miasta Newcastle i jej okolicach. Wstęp jest darmowy.

*

After visiting the Discovery Museum I was a little disappointed as a lot of reviews say that it was really good! On Sunday, I was able to go there and I must say that was a little disappointed in this place.  I can tell you that it`s a nice place but without "WOW" I hope you know what I mean. Most of the exhibits in this museum focused on the history of the city of Newcastle. Admission is free.








No comments:

Post a Comment