Monday 18 May 2015

Katie`s Garden, Sunderland, England, UK




Cześć wszystkim! Niedzielne popołudnie spędziliśmy w Katie`s Garden. Katie`s Garden jest to mały sklepik i kawiarnia w Sunderlandzie.
Miejsce to różni się od ogólnie nam znanych kawiarni, ponieważ celem tego miejsca jest nie tylko przyjemność z picia kawy czy herbaty ale również zrobienie przy tym czegoś kreatywnego. Moim zdaniem to miejsce jest absolutnie unikatowe, przepiękny wystrój w stylu vintage oraz magiczna atmosfera czyni to miejsce niepowtarzalnym. Myślę, że jest to jedna z fajniejszych kawiarni w Sunderlandzie.
Nasza wizyta w Katie`s Garden zaczęła się od doskonałej kawy, po której  mogliśmy wybrać sobie jakiś projekt do zrobienia, ja wybrałam projekt girlandy, przy którym bardzo fajnie się bawiłam :) Następnie, dostaliśmy piękne, słodkie bułeczki (scones) z masłem, dżemem i śmietaną.Nie reklamując nikogo i niczego, szczerze muszę powiedzieć, że to były najlepsze słodkie bułeczki jakie w życiu jadłam, po prostu pyszne!

*

Hey everyone! Sunday afternoon we spent in Katie`s Garden. Katie`s Garden is a small shop and tea room in Sunderland. It`s a bit different than other cafés, because the goal is not only to enjoy drinking coffee or tea but also to make something creative. In my opinion, this café is absolutely unique, the beautiful decoration in vintage style has a magic atmosphere which makes this place magnificent. It`s one of the best places to go in Sunderland.

Our visit in Katie`s Garden began with  excellent coffee than we got a little craft to do :) The craft that I choose to do was bunting, it was a lot of fun :) Than we got our beautiful scones with butter, jam and cream. This was not advertised but I just have to say that it was the best scone what I ate in my life! It was absolutely delicious!





I love this floor :)






1 comment:

  1. wystrój trochę jak z szalonego snu, ale podoba mi się:)

    ReplyDelete