Monday 3 August 2015

Amsterdam, Holland (Erotic Museum)






Przede mną szykuje się kolejny wyjazd  tym razem odwiedzimy Madere:) dlatego, jeszcze zanim wyjadę chciałabym dodać ostatni post dotyczący mojego pobytu w Amsterdamie.  Jak już pisałam wcześniej nasze zwiedzanie Amsterdamu było bardzo spontaniczne, spacerowaliśmy sobie uliczkami i gdzie dotarliśmy tam byliśmy... tak też mijając "Erotic Museum" stwierdziliśmy dlaczego by nie wejść do środka. Sama nie wiem czego się spodziewałam, ale jak dla mnie to jest zbiór wszystkiego i niczego. Wiem, że są jeszcze inne tego rodzaju muzea w mieście i może tamte są ciekawsze, ale to, to moim zdaniem strata czasu jeśli spędzacie w Amsterdamie tylko jeden dzień.

*

I`m going to Madeira soon so before I go I`d like to add a last post about my latest visit in Amsterdam. We visited "Erotic Museum" and I have to tell you that this place wasn`t very exciting for me, it`s a  collection of everything and notthing. I know that in Amsterdam is more sex museums, maybe there are more exciting but this one for me is definitely not worth visiting if you spend in Amsterdam only one day.





3 comments:

  1. Ciekawe!
    A u mnie w tym miesiącu codziennie zdjęcie z Holandii :)
    http://travelingrockhopper.com

    ReplyDelete
  2. Przechodziłam koło tego muzeum kilka lat temu (albo przynajmniej muzeum w tej tematyce). Ale że wtedy byłam ze szkołą, to nie weszliśmy do środka :) Czekam na relację z Madery!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... a ja myślałam, że w szkole jest wychowanie do życia w rodzinie, taka wycieczka mogłaby być jedną z lekcji edukacyjnych :)

      Delete