Thursday 12 November 2015

Volcanism Centre & Caves of São Vicente, Madeira, Portugal




Jeszcze jedno ciekawe miejsce, które warto odwiedzić podczas wakacji na Maderze, to muzeum wulkaniczne (Volcanism Centre & Caves of Sao Vincente).
Przed wyjazdem szukałam ciekawych miejsc na Maderze w internecie i w przewodniku, ale nigdzie nikt się nie ekscytował tym miejscem, mimo wszystko zdecydowaliśmy się je odwiedzić i nie żałowaliśmy. Po wycieczce kraterami wygasłego wulkanu, a następnie małym spacerze po muzeum z przewodnikiem, oboje z mężem stwierdziliśmy, że jest to jedno z fajniejszych muzeów jakie w życiu odwiedziliśmy. Nie będę wam za dużo zdradzać, bo nie będziecie mieli tego "wow", ale jeśli myślicie, że spacer tunelami krateru to  fajne doświadczenie, a muzeum to nuda w tym przypadku będziecie mile zaskoczeni :)

*

One more interesting place to visit during your holidays in Madeira is the volcanic museum (Volcanism Centre & Caves of Sao Vincente)...













3 comments:

  1. dla mnie to bynajmniej nie nuda, ale fantastyczna przygoda, której mogę Wam tylko pozazdrościć:) Uwielbiam wszystko, co tylko jest związane z wulkanami, a tu taka gratka!

    ReplyDelete
  2. Mnie tez wydaje sie, ze bylabym zafascynowana.Jednym z moich marzen jest spotkac sie w oko w oko z Wezuwiuszem, ale czy mi sie to kiedys uda chmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno się uda:) Mój mąż kiedyś mieszkał na Sycylii tam jest z kolei Etna i tak mi naopowiadał o tej wyspie itd. że bardzo bym chciała tam pojechać i zobaczyć tą wyspę, i wulkan :)

      Delete