Sunday 9 April 2017

Palma aquarium, Majorca



Jak tam minęła wam niedziela? Ja oprócz wypoczynku robiłam też małe pożądki i zobaczcie co znalazłam, cały folder filmów i zdjęć z oceanarium na Majorce. Ci którzy odwiedzają mój blog od jakiegoś czasu pewnie dobrze wiedzą, że lubię podwodny świat i kiedy tylko mam okazję odwiedzić jakieś akwarium, bez wahania to robię. I tym razem podczas naszej wizyty na Majorce stwierdziliśmy, że odwiedzimy tutejsze oceanarium, nie jest ono gigantyczne ale można tutaj spędzić dobre 2-3 godzin gapiąc się na  kolorowe rybki :D Jeśli się tam wybieracie pamiętajcie, że parking przy tym obiekcie jest bezpłatny ale jest tam jeden pan, który żyje z turystów i powie wam, że parking kosztuje 5 Euro co jest nie prawdą. Rozmawiałam o tym z panią, w oceanarium i wygląda na to, że wszyscy dobrze wiedzą o tej osobie, która wymusza tam bezprawnie pieniądze od turystów ale nikt z tym nic nie robi. Co do biletów, to kupiliśmy je podczas zwiedzania Palmy, w Informacji Turystycznej i zaoszczędziliśmy na tym jakieś 8 Euro.
















No comments:

Post a Comment