Wednesday 19 April 2017

Millennium Bridge, Gateshead, England


Cześć Kochani! Ostatnio byłam na spacerze w Gateshead i Newcastle, i po raz pierwszy udało mi się zobaczyć jak podnosi się most Millennium. Muszę wam powiedzieć, że obserwacja tego mostu sprawiła mi wielką frajdę, ponieważ słyszałam wcześniej jak on jest zaprojektowany i jak działa, ale co innego słyszeć a co innego zobaczyć na własne oczy :) Dodałam krótki filmik na dole posta jeśli chcielibyście zobaczyć jak most się podnosił.








4 comments:

  1. Super widoczek, jeszcze nie byłam w Newcastle wieczorem, no i oczywiście nigdy nie widziałam podnoszącego się mostu :( .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam spacer wzdłóż rzeki gdy jest ciemno, fajny widok:)

      Delete
  2. Replies
    1. też tak myśle:) fajnie że niektórzy ludzie projektują z wyobraźnią i rozmachem potem mamy co podziwiać :)

      Delete