Sunday 4 January 2015

Ksiazki podroznicze PL




Kilka dni temu odkryłam bardzo inspirujące strony internetowe jedna z nich to travel inspiration a druga to see.place. Obydwie strony pełne są pięknych zdjęć z różnych miejsc na świecie i gwarantuje, że od razu zaczniecie szukać biletów lotniczych i
sprawdzać w kalendarzu kiedy macie następny urlop:)

Chciałabym wam  też napisać kilka słów na temat książek  podróżniczych, które ostatnio przeczytałam. Nie są to przewodniki tylko bardziej opowieści o podróżach, wrażeniach i  odczuciach z pobytu, w różnych zwiedzanych przez autorów miejscach.  Pierwsza z nich to "Sprzedaj lodówkę i jedź dookoła świata" Kacpra Godyckiego-Ćwierko. Jest to chyba najszybciej przeczytana przez zemnie książka  w życiu. Bardzo pozytywna i inspirująca. Bohater a zarazem autor książki nagle rzuca wszystko i udaje się w daleką podróż w najdalsze miejsca na ziemi. Spełnia swoje marzenia i opisuje to, przez co motywuje innych do działania. Ta książka naładuje was pozytywnymi myślami i energią w 100 %!


Druga książka, którą już przeczytałam dwa razy to "Lalki w ogniu" Pauliny Wilk. Autorka pokazuje nam obraz prawdziwych Indii, opisuje jak jedzą, pracują, modlą się, kochają a nawet współżyją ze sobą Hindusi. Jest to jedna z tego typu książek, od których nie można się oderwać. Gorąco polecam.
Dodam jeszcze, że czytałam również książkę o Indiach V.S Naipaul "Indie. Miliony zbuntowanych", która również jest ciekawa, ale jednak "Lalki  w ogniu" o wiele bardziej mi się podobały, mimo poruszanych czasami poważnych tematów, które opisuje Paulina Wilk, czytało mi się tę książkę bardzo lekko.



No comments:

Post a Comment