Thursday 8 January 2015

Zakopane I`m coming!




Wreszcie doczekałam się mojego upragnionego zimowego urlopu:) Jutro lecę do Polski. Mój kierunek to Zakopane, mam nadzieje, że będzie dużo śniegu i spędzę tam wspaniały tydzień. Ale dziś jeszcze się męczę z pakowaniem walizki.
Muszę powiedzieć, że i tak z wyjazdu na wyjazd coraz lepiej mi to idzie, staram się ograniczać do minimum. Pamiętam jak kiedyś pakowałam do mojej walizki mnóstwo ciuchów, akcesoriów i jeszcze więcej jakiś głupot, zawsze twierdziłam, że mogą mi się przydać ale jakoś nigdy się nie przydały. Przez co ZAWSZE walizka miała więcej kilogramów niż mogłam zabrać i musiałam na nowo się pakować, żeby coś z niej odjąć. Jak widać człowiek z wiekiem mądrzeje, teraz zabieram tylko to co niezbędne, żyjemy w takich czasach, że jeżeli coś nam zabraknie, zawsze możemy to kupić. Najlepiej pakować się ze zrobioną wcześniej listą, wtedy niczego nie zapomnimy i zabierzemy wszystko co naprawdę nam jest potrzebne:) 

*

Finally I am going to my desired winter holiday!! :) Tomorrow I'm flying to Poland. My direction is Zakopane. I hope that there will be a lot of snow and I will have a fun week of skiing!  

I hate packing! I get so tired so I try to keep it to a minimum.  I used to pack a lot of clothes, accessories and some stupid things which I always thought I would use but never did!  My suitcase always weighed more then what I could have and I would have to unpack and repack everything again and again until I got it down.  You can tell that I am now older and wiser as I only take what is necessary, now it is easy if I forget something I can simply go out and buy it!  Now I make a list before I start packing so that I make sure I don’t forget anything that I really need : )








No comments:

Post a Comment